I am a strong woman

God morgon lovers!!
Igår var jag ute och festade på Sommar! Jag hade så himla kul med girlsen. Vi ba wooooooo och allt var frid och fröjd och vi ba hade aaaskul!!! Sen kom han. Ni vet han jag nämnde tidigare. AHHHHH!! Jag blir så sur när någon bara förstör ens kväll sådär. Vadå det har aldrig varit något mellan oss? DETKLART DET HAR!! VARFÖR TROR DU JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄR DÅ?!?!? JÄVLA AS. Killar verkligen som toaletter, antingen upptagna eller så är de fulla av skit!
I alla fall. Idag tänkte jag INTE duscha och bara för att det har regnat så tänker jag INTE plocka mask eller groda för den delen. Seriöst inte idag jag orkaaaarinteeee. Vi hörs sen iaf.

I want us to grow old together...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0