En kärlek som aldrig brister

OMG! Att jag glömde berätta!!!!
Vaknade upp med S J U K A S  T E finnen imorse! Uppe i pannan. Som en bula typ. AAAAA SÅ JÄVLA GLAAAD!! Jag försökte verkligen ta kort på den men jag kom ju på det EFTER jag hade spräckt den (kommer till det senare) så då gick det liksom inte.
Men okej amagad. Tänk er en het tango. Du och din partner. Lite rädda för att omfamna varandra men när ni väl gör det, då snackar vi om hetta. Min finne. Först var jag lite rädd - tänk om det blir värre, tänk om den inte går att spräcka. Sedan tog min magkänsla över och mina fingrar bara omfamnade finnen och ba sprack musten ur miraklet. Farao vad det inte går att beskriva känslan men jag det var ju helt fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vackert <3 det känns som någon äntligen förstår mig och sätter ord på mina tankar.

2012-05-12 @ 20:54:11
Postat av: SMUTTER

Always <3

2012-05-13 @ 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0