10 saker ni inte visste om mig

1. Jag är svag för killar med skäggstubb.
2. Nej omg jag är svag för killar som är ginger. På riktigt.
3. När jag var 12 år baxade jag en cykel. Sen tog aina mig och gav mig en prick i registret. De va knaz.
4. Det första jag gör när jag vaknar är att gräva guld i näsan på mig. Damn i could be rich.
5. Just nu är jag kär. Han påstår att jag är olyckligt kär. Men det tror jag inte på.
6. Jag har svårt att lita på folk till 100 % för jag vet att alla bara hugger en i ryggen så fort man vänder sig om.
7. När jag var liten hade jag blonda slingor. De var 6 st.
8. Jag älskar känslan efter man har haft ett ordentligt träningspass. Oslagbart.
9. På vintern låter jag håret under mina armhålor växa. Rekordet är 8 cm. BOYAH!!
10. En gång vann jag en salsatävling. Jag dansade mot 30 åringarna och vann. Fick en pokal till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0